ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-12-17 09:22:43 przez Aleksandra Rymkiewicz

plan

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI W WARSZTACIE TERAPII ZAJĘCIOWEJ W GUBINIE NA LATA 2020-2021
 
Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696, z późn. zm.) ustala się, plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi
 
 
Lp.
Zakres działalności
Realizujący zadania wynikające z art.6 ustawy
Sposób realizacji
Termin realizacji
1.
Podanie do publicznej wiadomości danych kontaktowych osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności w WTZ w Gubinie
Kierownik
Publikacja na stronie internetowej
- https://bip.wrota.lubuskie.pl/wtz_gubin
Wrzesień 2020 r.
2.
Sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021
koordynator
Opracowanie planu działania
Wrzesień 2020
3.
Wspierani osób ze szczególnymi potrzebami do dostępności w zakresie: 1. Architektonicznym 2. Cyfrowym 3.Informacyjnokomunikacyjnym
koordynator
Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/wtz_gubin informacji adresowych i kontaktowych podmiotów wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z zapisów art. 6
Realizacja w całym okresie działania
4.
Analiza stanu obiektu Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gubinie pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z przepisów ustawy
koordynator
Przegląd stanu dostosowania obiektu względem osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie architektonicznym cyfrowym i informatycznym wynikającym z art. 6 ustawy
Grudzień 2020
5.
Dokonanie analizy w zakresie konieczności zapewnienia dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne
koordynator
Sporządzenie deklaracji dostępności ze wskazaniem na wymagania w wymiarze architektonicznym, cyfrowym i informacyjnym wynikające z zapisów art. 6.
Grudzień 2020
6.
Dokonanie analizy w zakresie konieczności zapewnienia dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne
koordynator
Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/wtz_gubin
wynikającej z zapisów art. 7 ustawy ze wskazaniem dostępu alternatywnego.
Grudzień 2020
7.
Monitorowanie działalności WTZ o której mowa w art. 14 ust 1 ustawy w zakresie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz udostępnienie adresów stron internetowych do instytucji realizujących pośrednio zadania wynikające z ustawy.
koordynator
Przesyłanie możliwymi środkami niezbędnych informacji oraz prowadzenie bezpośrednich spotkań w siedzibie z udziałem specjalistów
Realizacja w całym okresie działania
8.
Uzyskanie danych zbiorczych do raportu
koordynator
Uzyskanie danych w zakresie realizacji uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia tych wad
Luty 2021
9.
Sporządzenie Raportu Zbiorczego
Koordynator
kierownik
Przekazanie sporządzonego Raportu do zatwierdzenia przez Kierownika Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gubinie. Podanie treści raportu do publicznej wiadomości na stronie internetowej
Marzec 2021
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony