Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-12-17 09:22:43 przez Aleksandra Rymkiewicz
plan
PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI W WARSZTACIE TERAPII ZAJĘCIOWEJ W GUBINIE NA LATA 2020-2021
Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696, z późn. zm.) ustala się, plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi
Lp.
|
Zakres działalności
|
Realizujący zadania wynikające z art.6 ustawy
|
Sposób realizacji
|
Termin realizacji
|
1.
|
Podanie do publicznej wiadomości danych kontaktowych osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności w WTZ w Gubinie
|
Kierownik
|
Publikacja na stronie internetowej
- https://bip.wrota.lubuskie.pl/wtz_gubin
|
Wrzesień 2020 r.
|
2.
|
Sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021
|
koordynator
|
Opracowanie planu działania
|
Wrzesień 2020
|
3.
|
Wspierani osób ze szczególnymi potrzebami do dostępności w zakresie: 1. Architektonicznym 2. Cyfrowym 3.Informacyjnokomunikacyjnym
|
koordynator
|
Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/wtz_gubin informacji adresowych i kontaktowych podmiotów wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z zapisów art. 6
|
Realizacja w całym okresie działania
|
4.
|
Analiza stanu obiektu Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gubinie pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z przepisów ustawy
|
koordynator
|
Przegląd stanu dostosowania obiektu względem osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie architektonicznym cyfrowym i informatycznym wynikającym z art. 6 ustawy
|
Grudzień 2020
|
5.
|
Dokonanie analizy w zakresie konieczności zapewnienia dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne
|
koordynator
|
Sporządzenie deklaracji dostępności ze wskazaniem na wymagania w wymiarze architektonicznym, cyfrowym i informacyjnym wynikające z zapisów art. 6.
|
Grudzień 2020
|
6.
|
Dokonanie analizy w zakresie konieczności zapewnienia dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne
|
koordynator
|
Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/wtz_gubin
wynikającej z zapisów art. 7 ustawy ze wskazaniem dostępu alternatywnego.
|
Grudzień 2020
|
7.
|
Monitorowanie działalności WTZ o której mowa w art. 14 ust 1 ustawy w zakresie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz udostępnienie adresów stron internetowych do instytucji realizujących pośrednio zadania wynikające z ustawy.
|
koordynator
|
Przesyłanie możliwymi środkami niezbędnych informacji oraz prowadzenie bezpośrednich spotkań w siedzibie z udziałem specjalistów
|
Realizacja w całym okresie działania
|
8.
|
Uzyskanie danych zbiorczych do raportu
|
koordynator
|
Uzyskanie danych w zakresie realizacji uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia tych wad
|
Luty 2021
|
9.
|
Sporządzenie Raportu Zbiorczego
|
Koordynator
kierownik
|
Przekazanie sporządzonego Raportu do zatwierdzenia przez Kierownika Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gubinie. Podanie treści raportu do publicznej wiadomości na stronie internetowej
|
Marzec 2021
|
Dane kontaktowe koordynatora
Koordynator ds. dostępności: Aleksandra Rymkiewicz
adres do korespondencji: ul. Gdańska 17, 66-620 Gubin
adres do korespondencji: ul. Gdańska 17, 66-620 Gubin
telefon: 68 4558161
e-mail:
e-mail: